Therese

Så här ser jag på saken

??

Publicerad 2009-02-16 10:38:22 i Allmänt,

Vaknade vid halv nio imorse och var helt klarvaken trots att jag somnade sent. Försökte somna om men det fungerade inte så jag gav upp och slog på tvn och hoppades på att det skulle vara något skoj på den, men det var det ju såklart inte.
Funderar på vad jag ska ta och hitta på idag. Jag är blir rastlös så himla fort nu när jag inte har jobbat sen den 20 december. Känner att jag verkligen behöver ett jobb nu men det finns ju inte så mycket jobb att söka. Tänkte att jag ska ta och kolla upp lite olika jobb idag och hoppas på att det blir något napp. För efter resan att jag kommer hem från resan med Erika så kommer det inte finnas så mycket pengar kvar på mitt konto och de pengar som finns kvar kommer att gå till min tatuering som jag måste åka och boka tid till. Och efter att tautaeringen är klar så kommer det så gott som vara tomt på kontot. Snälla ge mig ett jobb, jag tar nästan vad som helst för lite pengar.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela