Therese

Så här ser jag på saken

Får fixa ett personligt bowlingklot

Publicerad 2009-02-20 18:14:59 i Allmänt,

Var, som du kanske läste i det tidigare inlägget, iväg och bowlade. Det gick bra trots att jag aldrig hittar ett klot som passar mina fingrar. Jag kan ha klotet med nr 8 men det är egentligen alldeles för lätt och jag bowlar rent utasagt skitdåligt med det då jag överanstränger mig och kastar fel och den rätta tyngden för mig är egentligen nr 10 men då är problemet att jag har alldeles för smala fingrar och då håller jag krampaktigt i klotet för att inte tappa det och då går det nästan ännu sämre och jag får jätteont i fingarna, så jag har väl inte de bästa förutsättningarna men jag klagar inte utan kämpade på ändå.
Det var kul att bowla igen, senast vi gjorde det var på Gotland, och självklart så vann jag ju över Ika. Hoppas att vi åker och bowlar snart igen.

Nu ska jag gå och hämta en skål med godis och vänta på att Lets dance börjar. Har förövrigt lyssnat på morgondages melodifestivallåtar och jag tycker att EMDs låt är bäst. Och jag lovar att jag inte tycker det för att jag är ett EMD fan utan jag tycker verkligen att den är bra. Om du också vill lyssna på de så tycker jag att du ska gå in på SVT/melodifestivalen.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela