Therese

Så här ser jag på saken

Glass i stora lass?

Publicerad 2009-02-19 13:25:20 i Allmänt,

Sitter här framför tvn lyssnandes på Justin Timberlake, Rock your body, med datorn i knät och funderar på om jag ska ta och gå och hämta lite glass som jag vet ska finnas i frysen om inte någon har ätit upp den. Men lat som jag är vet jag inte om jag orkar resa på mig eftersom jag sitter så skönt i soffan. Dessutom måste jag gå och duscha då jag har hört lite skvaller om att det ryktas om att det blir bowling imorgon och om det inte blir det så blir det en dag i stan. Skulle vilja ta ett besök in på Rut mfl imorgon för jag är lite sugen på att köpa bad hair day mössan, se bilden. Men jag antar att det besöket får vänta då de troligtvis blir en tur till Gränby Centrum, men det är ju inte fyskam det heller då Gränby Centrum ryckt upp sig och helt plötsligt planerar att bli en av Sveriges största köpcentrum.

Nej, glassen och duschen väntar! Dessutom måste mina senaste skor inpregneras, så jag har lite att göra.


Denna mössa skulle passa perfekt de dagar då håret inte visar sig från sin bästa sida. Så denna mössa införskaffas inom en snar framtid.


/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-02-19 20:24:34

jo så tror jag att de e :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela