Therese

Så här ser jag på saken

God natt?

Publicerad 2009-02-27 16:33:46 i Allmänt,

Jag funderar allvarligt talat på att gå och lägga mig och sova, för jag är grymt trött. Har inte sovit ordentligt på två nätter sen är inte mitt huvud att leka med heller. Har tagit en alvedon men det hjälper inte ett dugg så jag funderar på om jag ska gå och göra lite mat och sen krypa ner i min sköna säng och hoppas på att det blir bättre.

Nu är det absolut inte alls många dagar kvar tills vi åker till Egypten och det är inte förens för några dagar sen som jag verkligen har förståt att vi ska åka iväg, det ska bli grymt kul och det känns som att kroppen behöver lite sol och värme. Visserligen så har det varit riktigt skönt väder idag med. Men lite färg på kroppen skulle inte sitta fel nu när det är slaskigt blött här hemma. Om vi har riktigt tur så är all snö och slask borta tills vi kommer hem och att våren sakta men säkert har börjat infinna sig.

Ikväll ligger jag nerbäddad i min säng och äter godis och chokladpudding och kollar på lets dance.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ika

Publicerad 2009-02-27 21:13:55

Just nu sitter du ju i vardagsrummet :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela