Therese

Så här ser jag på saken

Idag händer det grejer

Publicerad 2009-02-06 09:51:44 i Allmänt,

Sitter här framför datorn med en stor kopp varm choklad med grädde, hare precis avnjutit en riktigt god frukost. Snön faller utanför fönstret och jag hoppas att det fortsätter snöa hela dagen, tycker det är lite mysigt när det snöar ute.

Idag har jag mycket som ska göras. Jag har lovat att jag ska städa huset, damma, dammsuga, torka golvet ja you name it. Sen ska blommorna vattnas, ska kolla upp lite grejer åt Erika som har med bokningen av våran resa att göra. Lite försäkringstjafs och liknande. Sen tänkte jag avnjuta en lång och skön dusch. Sen ska jag även spela lite på körkortsspelet. Sen är jag nog klar för dagen och jag kan sätta mig ner framför tvn och goffa i mig massor med godis.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Annonsera

Publicerad 2009-02-06 15:08:12

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela