Therese

Så här ser jag på saken

Inte en lugn sekund

Publicerad 2009-02-06 17:14:00 i Allmänt,

Denna dagen har jag bara städat, blev klar för ungefär en timme sen. Så nu kan jag med stolthet säga att hela huset är rent och fint, förrutom mitt rum som jag tar och städar någon annan dag. Mitt i allt städande kommer de och skrapar vägen här utanför. Kan erkänna att det behövdes. Men jag blev inte det minsta glad när jag insåg att det hade bildats en stor snövall på våran infart så jag blev tvungen att gå ut och plogga. Sen när jag kom in kastade jag mig in i duschen och efter det fortsatte jag städa.

Nu tänkte jag spela mitt körkortspel lite och sen ska jag slappa framför tvn och goffa i mig massor med godis, det tycker jag att jag är värd efter en sån här dag.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela