Therese

Så här ser jag på saken

Inte nu igen!!!

Publicerad 2009-02-10 18:42:41 i Allmänt,

Tvn har varit min bästa vän idag. Har knappt lämnat den, det har kollats på allt möjligt dåliga serier och några bra filmer. Har lite ont i ryggen idag då jag sov inne på madrasser på kontoret pga att det luktade rent utsagt skit ute på mitt rum. Pappa var ute och körde lite med snöslungan igår och efter att han har varit inne ett tag så tycker jag att det luktar konstigt. Mamma höll med efter en stund men sa att det kunde vara pappa som lukta eftersom han kört snöslungan. Pappa gick ut i garaget och kollade om det var snöslungan som luktade och det var det. Det visade sig att det läckte bensin och du som har varit hemma hos mig vet at jag har mitt rum vägiväg med gargaget så nu vet du kanske varför jag inte hade så stor lust att sova i mitt rum. Blir nog en natt till inne på kontoret då det fortfarande luktar lite smått.

Kom på nyss att biljetterna till Sveriges vm-kval mot Danmark den 6 juni på Råsunda ska släppas vilken dag som helst. Så jag gick in på svenskafotbollsförbundets sida och det visade sig att biljetterna släpptes imorse och tog slut på 45 minuter. Tråkigt men sant.

Nu låter det som att mamma, pappa och Ika kommer hem. Pappa pratade om att han skulle köpa semlor, hoppas!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela