Therese

Så här ser jag på saken

Jag sa ju att jag inte ville....

Publicerad 2009-02-04 14:33:52 i Allmänt,

Ja, då sitter man här och snorar ändå. Har på något konstigt sätt lyckats bli förkyld även fast jag gjort allt som stått i min makt för att inte försöka bli det. Men det är väl som alltid om någon i familjen blir sjuk så blir jag också det även om jag inte för så länge sen var sjuk. Men nu hoppas jag verkligen på ett snabbt tillfrisknande, för så här kan vi inte ha det när det stundar en utlandstripp.

Idag kom det ett paket adresserat till pappa med posten men jag förstod direkt vad det var så jag fullkomligt slet upp paket.... Det var mitt körkortspel så nu vet du vad jag kommer att göra om dagarna då jag inte sitter och klottrar här i bloggen. Nu ska här satsas 110% på ett körkort.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela