Therese

Så här ser jag på saken

Kurrar i magen

Publicerad 2009-02-17 17:13:31 i Allmänt,

Idag har jag varit duktig och dammsugit hela huset+ storstädat mitt rum. Kan meddela att det behövdes, lite senare ska jag även ta tag i alla dessa miljoner skor som jag har och rensa och se vad jag behöver ha för skor till sommaren/hösten. Ja, jag älskar skor och kommer alltid att göra det. Jag brukar säga att man aldrig kan ha för många skor.

Nu kurrar magen för fullt och eftersom Ika är hemma hela veckan så är det hon som får stå för matlagningen denna vecka i och med att jag annars alltid brukar göra maten. Så nu står Ika och förbereder maten, det blir ungspannkaka med bacon mums filibaba.

Ikväll kollas det på Mästarnas mästare och 24, I love it.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela