Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-02-28 14:06:59 i Allmänt,

Huvudvärken släppte aldrig igår spelade ingen roll hur många alvedon jag tog. Känner att huvudvärken sitter kvar idag med men inte lika mycket som igår så imorgon är den förhoppningsvis borta. Ska snart gå och byta om, vi ska in till stan och hämta mamma på jobbet för att sen åka till mormor för att kolla på melodifestivalen, tror det blir mjukisbyxor och skönaste mjukiströjan orkar inte sätta på mig något annat och vi ska ju trots allt bara till mormor. Ika ska på inflyttningsfest hos en från folkdansen och därav anledningen till att vi åker in till mormor.
Får se om jag tar med mig datorn till mormor eller om jag lånar hennes, men förvänta dig inget inlägg ikväll då jag ska försöka vila mitt huvud så mycket som möjligt. Därför kommer jag stänga av datorn efter att detta inlägg är publicerat.

Tror inte att det kommer komma något inlägg från mig imorgon eftersom vi ska till Stockholm men allt beror på hur jag mår och när vi kommer hem.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela