Therese

Så här ser jag på saken

Makeover!

Publicerad 2009-02-01 14:44:38 i Allmänt,

Sitter här nyduschad och fräsch och inser att jag verkligen måste göra något med mitt hår. Slingorna från i somras är påväg ur, det är tråkigt och ja det är verkligen inte så som jag vill ha det. Jag måste helt enkelt ta arslet ur vagnen och boka en klipptid, som man brukar säga. Men då har jag ett litet problem och det är att min frisör befinner sig på varmare breddgrader. Så jag vet inte om jag ska vänta tills hon kommer hem eller om jag ska gå till någon annan frisör, det återstår att se men något måste jag verkligen göra med håret för så som det ser ut nu så får det verkligen inte se ut...

Ikväll tänkte jag följa med pappa och kolla på när de ska möta Danmark i bandy, var ett tag sen jag var och kollade på de och det ska såklart bli kul. Dessutom blir det skönt att komma ut lite.

Till min stora besvikelse så vann ju tyvärr inte team Erik körslaget, jag och mamma konstaterade att han antagligen inte kan komma etta utan två för det kom han i idol med. Men till min stora glädje så vann Real Madrid över Numancia med0-2. Och inte nog med det kaptenen Raul tangerar legendaren Alfredo Di Stéfanos målrekord i real med 307 mål, det ni!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela