Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-02-09 11:58:12 i Allmänt,

Då var det måndag, alltså en ny vecka med nya möjligheter. Har väl egentligen inte så mycket inplanerat denna vecka. Hade tänkt hinna med ett besök i Uppsala, kanske åka hem till Erika och sen på söndag har jag tänkt att kanske gå på bandy, Sirius-Edsbyn. Men som sagt inget är planerat så det är absolut ingenting som säger att mina vecka kommer att bli så.

Blev inget blogginlägg igår då vi åkte in till mormor och åt god mat och sen när vi kom hem var jag alldels för trött för att sätta mig framför datorn och skriva något vettigt, som om jag någonsin skriver något vettigt..

Nu ska jag gå ut i solen och hämta posten och sen ska jag avnjuta en god tonfisksallad till lunch.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela