Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-02-02 12:18:34 i Allmänt,

Ja, då var det måndag igen. Ny vecka nya möjligheter och igår blev det även en ny månad, februari, för den som inte hänger med. Måste först börja med att meddela att jag har angivit fel fakta i ett utav de senaste inläggen och det är i det där jag skrev om att Raul har tangerat målrekordet i Real Madrid. Jag skrev att han har gjort 306 mål och det ska givetvis vara 307 mål.

Som sagt det är en ny vecka och jag har inget inplanerat denna vecka förrutom att jag har lovat mamma att jag ska hjälpa de på jobbet någon dag. Ska då stå och packa upp skor som kommer in.

Nu tänkte jag först gå och hämta posten och sen blir det lunchtime!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela