Therese

Så här ser jag på saken

Neej, det får inte hända...

Publicerad 2009-02-25 15:03:17 i Allmänt,

Har inte kännt mig på topp de senaste dagarna huvudet har kännts fullproppat med bomull och allmänt häning helt enkelt. Jag har försökt göra allt som står i min makt för att inte bli sjuk. Men det verkar inte fungera! För just nu känns det som om febern börjar ta över min kropp och att halsen börjar gör så där ont som den gör när jag börjar få feber. Trots att jag inte vill bli sjuk så är det kanske bra att jag blir sjuk nu och inte nästa vecka då jag och Erika flyger till sol och värme.

Nu hoppas jag på ett megasnabbt tillfrisknande så jag är frisk till helgen då vi ska till Stockholm och fira en kusin och det låter även som att det vankas lite shopping och sen på måndag så ska jag och pappa på bandy.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela