Therese

Så här ser jag på saken

Nere för räkning..

Publicerad 2009-02-20 22:58:46 i Allmänt,

Jag tror jag ger mig snart. Ögonen knns som sandpapper och jag tror knappt att de kan hållas uppe med ett par klänyppor heller. Så jag får helt enkelt ta och kasta in handduken som det så fint heter på boxningspråket, förövrigt så var det rätt att George och Maria åkte ur Lets dance även fast jag inte tycker att Carl-Jan eller Elisabeth borde vara kvar heller. Han även med att kolla på Jan Brinck och Briars, pratar om dressyr, avsked i Sverige, ja jag är en hästtokig tjej med för dig som inte visste.

Nu ska jag gå och borsta tänderna för att krypa ner i min otroligt sköna säng och slå på Discovery och kolla på LA ink.

Ville egentligen bara säga godnatt, men det blev lite längre än beräknat.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela