Therese

Så här ser jag på saken

Nu är det äntligen fredag!

Publicerad 2009-02-20 08:59:57 i Allmänt,

Hela veckan har jag gått och trott att det är fredag och nu är det äntligen fredag. Men jag har egentligen inget som jag har att se fram emot eller jo okej vi ska ju bowla idag. Men annars så blir det en slapp helg med massor med godis och melodifestivalen. Men jag tror att anledningen till att jag hela tiden längat efter fredagen är att då betyder det att veckan snart är slut och då kommer vi bara närmare datumet med stort D, 5:e mars. Om du för ovanlighetns skull har missat vad som händer då så tycker jag bara att jag behöver sammanfatta det. Sol, bad och värme med den bästa Erika i Egypten. Längtar grymt mycket..

Men som sagt idag är det fredagoch då ska vi in och bowla, ska spöa Ika. Vaknade dessutom för cirka två timmar sen av att jag var klarvaken och hade skit ont i magen så efter många försök att somna om så gav jag upp och gick upp och åt frukost och satte mig framför tvn med datorn i knät kollandes på Vakna med The Voice. Men just nu ångrar jag mig då magonten har försvunnit och nu har jag blivit grymt trött och skulle kunna gå och lägga mig och somna igen men det är ingen idé då jag är tvungen att göra mig i ordning snart.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela