Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-02-04 19:37:36 i Allmänt,

Känns som att mina ögonlock väger ett ton och jag skulle kunna lägga mig ner i min säng och somna på direkten. Men jag hade inte tänkt att gå och lägga mig nu utan ska vara uppe ett tag till. Först tänkte jag installera trafikskolespelet, körkort here I come. Och sen tänkte jag sätta mig framför tvn och kolla på made in sweden.

Tänkte även äta lite glass och hoppas att jag blir lite piggare. Hoppas verkligen inte att det är inflensan eller något liknande som är påväg att ta över min kropp. För jag vill verkligen inte bli sjuk igen.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-02-05 10:11:37

nej nej nej, ingen inflensa nu inte!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela