Therese

Så här ser jag på saken

Real Madrid in my heart!

Publicerad 2009-02-21 22:02:42 i Allmänt,

Det verkar som att det här är min dag idag. Real Madrid går och vinner övertygande mot Real Betis med 6-1 och till min stora glädje så vinner även Espanyol över Barcelona med 2-1 och Real knappar sakta men säkert in avståndet upp till ledande Barcelona, ligan är inte körd än. Hala Madrid!

Sen gick även favoriterna EMD vidare till finalen i Melodifestivalen. Jag tyckte redan efter att jag lyssnat på låten, en minut på svts hemsida, att den var bra. Men nu var den ännu bättre.

Nu ska jag smälta allt det här, känns som jag svävar på moln. Kommer verkligen somna gott ikväll med ett stort leende på läpparna!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela