Therese

Så här ser jag på saken

Skön dag

Publicerad 2009-02-26 19:34:18 i Allmänt,

Det blev en skön dag uppe hos mormor, efter att vi ätit lite god mat och fikat så styrde mamma bilden mot Gränby Centrum där även Ika skulle ansluta. Blev ett par byxor på H&M som får följa med till Egypten och trosor som alltid behövs. Var även sugen på att köpa ett par jeansleggings på Vila men det var grymt lång kö och jag orkade verkligen inte stå i den för att bara pröva ett par leggings.
Efter att vi kollat klart i alla butiker så åkte vi och hämtade pappa på jobbet och begav oss hem.

Blev lite glad idag då jag insåg att restaurangen ringt mig och jag ringer genast upp och det visar sig att de undrar om jag kan tänka mig att jobba den 20 mars och det är klart jag kan det. Det strömmar ju inte in jobb direkt. Så nu vet du vad jag kommer att göra den 20 mars och det är absolut inte det datumet du ska boka in om du vill göra något med mig!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela