Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-02-22 12:54:36 i Allmänt,

Hade tänkt att jag skulle knappra ihop ett inlägg om Real Madrid efter den match som Real spelade igår, de först
45 min var helt magiska. Men jag orkar inte knapra ihop något inlägg nu så jag besprara dig på det som inte har så stor lust att läsa om det. Ska snart gå och byta om, sitter än så länge i pyjamasbyxor, och vi ska vara uppe hos farmor och farfar om en timme och äta lite mat. Det var tänkt att kusinerna från Stockholm också skulle komma men så blev inte fallet då de har drabbats av magsjuka, lite tråkigt tycker jag då det skulle vara kul att träffa de. Men jag antar att vi ska till de nästa helg då kusin Josefine fyller år.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela