Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-02-15 18:02:02 i Allmänt,

Nu är jag hemma efter en hel dag på Studenternas, var och kollade på Sirius-Edsbyn. Trots att Sirius har varit bra hela säsongen så trodde jag på en förlust men Sirius visade att jag hade fel. Matchen slutade 4-4 men det var Sirius som gick för segern i andra halvlek. Men nog om bandysnack nu, jag är ganska säker på att det inte går hem här på bloggen.

Nu sitter jag och kollar på matchen mellan Real Madrid och Sporting Gijon. Real leder matchen med 2-0 och raul har jag gjort sitt 308:e mål och där av Reals bästa målskytt genom tiderna. Det andra målet gjordes av Huntelaar väldigt behövligt då det känns som att han inte fått den start som han velat i Real.

Igår kollade jag såklart på melodifestivalen som den melodifestivalnörd som jag är. Favoriten igår var självklart Måns Zelmerlöw, han är även en mina favoriter i hela tävlingen den andra är EMD. Jag tycker även att låten visade att den kan hålla internationellt och jag både hoppas och tror att han vinner hela finalen i Globen.

Nu börjar andra halvlek, i fotbollen, igen!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela