Therese

Så här ser jag på saken

Therese vs datorn

Publicerad 2009-02-18 12:52:29 i Allmänt,

Ja, då var det den här fajten igen. Datorn lever sitt egna lilla liv och gör absolut inte som jag vill. Det verkar som att det inte spelar någon som helst roll att det är jag som har tagit hand om datorn mest och fixat den om något varit fel. Men den verkar absolut inte bry sig om det och den ger igen för allt som den blivit utsatt för.
Nu kan du säkert undra varför jag inte satte mig vid min lilla älskling, min lapptop som införskaffades i somras, och jag kan meddela att jag tänker just samma sak just nu. Men det enklaste svaret jag har på denna fråga är att jag var lat och inte orkade gå ut på mitt rum och hämta den och denna dator stod redan på. Så nu får jag min bestraffning, kanske är det från min dator som ligger och är sur inne på mitt rum för att jag inte använder den?!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela