Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-02-26 11:15:32 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät ny duschad och fräsch. Vet inte riktigt om jag mår bättre eller sämre det positiva är att febern inte har slagit ut och att jag då kan åka in till stan och kanske hitta något roligt i de nya affärerna som öppnat på Gränby Centrum.
Jag är verkligen i akut behov av en klipptid, jag har verkligen gått för och väntat för länge på att klippa mig och så brukar jag inte göra. Jag får helt enkelt försöka styra upp det här och ringa min frisör och hoppas att jag kan få en tid nästa vecka innan vi far till Egypten.
Förresten om exakt en vecka vid denna tid så sitter jag och Erika på ett flyg mot sol bad och värme. Längtar grymt mycket till det.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela