Therese

Så här ser jag på saken

Tripp till stan?

Publicerad 2009-02-22 17:48:03 i Allmänt,

Kom hem för en liten stund sen från farmor och farfar, det blev god mat och trevligt sällskap. Trots att det kanske skulle varit ännu trevligare om kusinerna från Stockholm också hade kommit men som sagt så har de ju drabbats av magsjukan och den vill inte jag ha nu så jag tackar för att de inte kom. Det lät som att de skulle komma ut i veckan så det är ju bara att hoppas att de kommer och hälsar på mig här hemma med.

Sitter just nu och funderar på om jag ska ta en liten tripp in till stan imorgon och förhoppningsvis kanske köpa bad hair day mössan.

Nu blev jag väldigt sugen på lite glass så det ska jag nu gå och göra.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela