Therese

Så här ser jag på saken

Tror jag saknar det..

Publicerad 2009-02-20 18:56:11 i Allmänt,

Sitter och kollar på lite olika fotbollsbilder på mig som jag hittade i en låda här hemma för några dagar sen. Genast började tankarna att börja vandra om jag ska fortsätta spela fotboll eller om jag ska ta ett ordentligt break och verkligen försöka hitta tillbaka till den glöden som jag hade när jag var lite mindre. För just nu vet jag varken om jag tillhör laget eller om jag inte gör det. Det finns ju faktiskt en anledning till att jag inte spelar fotboll just nu, har ett litet break som det så fint heter, men jag känner inte att det är någon idé att berätta vad som ligger bakom det. Tycker bara att de närmaste och inblandade bör veta.

Just nu känner jag att jag har ett litet sug efter fotbollen och att det skulle vara riktigt kul att bara sparka på den där lilla trasbollen. Men samtidigt så känner jag en oro som säger att det kommer att sluta exakt likadant denna gång. Så för dig som saknar mig på fotbollsträningarna så finns det kanske en liten, liten chans till att jag står där på en träning med innefotbollsskorna på mig!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela