Therese

Så här ser jag på saken

Vart tog strömmen vägen

Publicerad 2009-02-05 11:25:04 i Allmänt,

Åt en god frukost med mackor och varmchoklad. Satte mig framför datorn och avnjöt den goda frukosten. Allt gick så lugnt och fint och helt plötsligt så blir skärmen svart och allt bara tystnar. Fan, strömavbrott. Inte kul, det varade i ungefär 20 minuter. Men nu är strömmen tillbaka och har varit det i cirka en halvtimme. Snart ska jag gå och göra mig i ordning för en tur med Rocko.

Jag kan också lugna Erika, det är troligtvis ingen insfluensa i min lilla kropp för idag mår jag bättre!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-02-05 16:40:41

men vilken tur :D

yeeeees, egypten, here we come =) (upptäckte nu att jag ska dansa idag, men ska försöka hinna boka iaf =D )

och det kanske kommer en bild när den e klar hehe ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela