Therese

Så här ser jag på saken

Vissa ska helt enkelt inte vara ledare!

Publicerad 2009-02-01 22:16:49 i Allmänt,

Kom hem för ungefär en timme sen, var ju iväg och kollade på bandy. Fötterna börjar sakta men säkert att tina upp, trots att jag har de varmaste skorna så fryser jag om fötterna. Matchen mellan Tensta och Danmark U var bra trots att Tensta slarvade ganska mycket. Men nu ska jag inte fördjuppa mig i matchen för det var ju inte det som jag ville ta upp. Matchen slutade i alla fall 5-1.

Men det är en sak jag absolut inte förstår. Om man är ledare för ett lag så ska man agera som en sådan inte komma fram efter matchen och fråga vad fan de höll på med. Visst en lagledare får bli sur när han/hon inte tycker att det går bra. Men det ska absolut inte gå ut över något annat lag och sen kan man inte komma och anklaga ett lag för ditt och datt då när hans lag gör det värre! Neej, vissa ska helt enkelt inte vara ledare!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela