Therese

Så här ser jag på saken

Dessa jävla mygg!

Publicerad 2009-07-18 19:36:48 i Allmänt,

Idag har det inte heller gjorts så många knop. Har mest legat och flytit på madrassen i poolen vilket inte har varit helt fel. Riktigt varmt och skönt har det varit också så jag hoppas verkligen att värmen håller i sig. Men det verkar inte som det för jag tittade i tidningen i dag och där säger de att det kommer att komma regn nästa vecka, men det vill jag verkligen inte tro.
För någon timme sen var jag och Ika ute och spelade kubb riktigt trevligt var det. Men något som var mindre trevligt var dessa jävla myggor som aldrig verkar dö ut. Jag vet inte hur många myggbett jag fick, det är nästan så man börjar utveckla en fobi mot myggor ungefär som när jag och Erika var i Egypten och vi utvecklade en slags bakteriefobi och gick och smörjde in oss med alcogel nästan hela tiden. Det är ju deras pengar som är så otroligt skitiga eftersom de inte byter de på samma sätt som vi gör här i Sverige. Så då var det viktigt att man smörjde in sig så man slapp magsjukan. Det konstiga var sen när man kom hem och tog i svenska pengar och genast så ville man smörja in sig men sen kom man på att det behövdes ju inte.

Om jag har tänkt rätt så borde Erika ta och komma hem idag, har längtat efter att träffa den flickan var ju ett riktigt bra tag sen.

Nu ska jag gå och äta lite godis!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela