Therese

Så här ser jag på saken

Duschen väntar

Publicerad 2009-07-20 10:58:21 i Allmänt,

Idag var det inget planerat vilket jag kunde tycka var jätteskönt igår då det såg ut som att det skulle regna idag. Men när jag slog upp mina två bruna för ett litet tag sen så insåg jag att det slutat regna och solen sakta men säkert försöker skina igenom de ganska tjocka molnen. Då började det genast sprätta i benen och jag hade genast lust att hitta på något. Och eftersom jag trodde att mina familj inte ville hitta på något så förberedde jag mig för en dag hemma framför datorn. Men så blev inte fallet för pappa kom ut för cirka fem minuter sen och berättade att vi ska vara inne i stan om en timme hos mormor för att sen bege oss ner till kap för att spela lite minigolf och sen blir det mat hemma hos mormor. Tänka sig att jag äntligen får spela lite minigolf som jag har gått och längtat. Ingen sommar utan minigolf, helt enkelt.
Så nu blir det snabba ryck in i duschen står närmast på schemat och sen är det bara att göra sig i ordning för att åka till stan.

Imorgon lät det som att vi skulle in till stan och käka kinamat för att sen gå på bio, jag röstar på The Proposal. Även det är en sommartradition i våran familj. Även fast jag går på bio andra dagar på året med, men just kina + bio brukar nästan endast att ske på sommaren!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela