Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-07-24 18:18:21 i Allmänt,

Igår var jag ju som sagt och kollade på när Julia tävlade för första gången. Det gick jättebra och det var jättekul att stå och kolla på och det var då som det verkligen kom fram hur mycket jag saknar ridningen.

Idag var vi in till stan och handlade nödvändiga saker som behövdes hem. Har även kollat på lite olika mobiler och nu har jag bestämmt mig för en som kommer att köpas när den kommer hem till Elgiganten i Uppsala. Det kommer att bli en Sony Ericsson W715, se bilden.

Imorgon låter det som att det blir en tur ner till city och gå på en guidad tur i skattkammaren i Domkyrkan, vilket mamma och pappa inte har gjort.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela