Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-07-17 22:51:03 i Allmänt,

Börjar med att säga grattis till Mikaela som fyller 20 år idag, hoppas att du haft en bra dag.

Idag har det inte gjorts många knop har mest legat i poolen eller på altanen och STEKT. Riktigt skönt om du frågar mig.
Sen vid sextiden så tog vi bilen och åkte in till stan för att handla lite mat och sånt som behövdes. Gick även in på Biltema och köpte en överkörningsskylt så nu får du se upp på vägarna, nu ska det köras!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta över Zlatans övergång till Barcelona!

Nu ska jag gå ut till mitt rum för att stänga min ytterdörr så att jag inte får in alla miljontals mygg som finns här hemma just nu.

Imorgon vankas det också Sccchteeek.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela