Therese

Så här ser jag på saken

Imorgon drar jag...

Publicerad 2009-07-04 21:18:12 i Allmänt,

Väskan är packad och klar för en avresa imorgon och jag sitter smått och laddar inför färden ner till Göteborg. Vet inte om det kommer att komma några blogginlägg, den som kikar in får se. Jag har i alla fall datorn med mig och trådlöst internet finns där borta. Men sen får vi se om jag har tid eller orkar att sätta mig ner och klottra lite här. Datorn är främst med för att det ska gå att kolla på film.
 
Nu ska jag gå och slå på någon bra film och krypa ner under täcket och smaska på lite godis, sen blir det sänggång.

Om du inte hör något av mig så hörs vi på torsdag!

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-07-07 14:07:28

du är så välkommen så =)

Ha så kul i gbg, hoppas skivan blev bra (och klar ;) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela