Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-07-25 22:02:39 i Allmänt,

Idag blev det en riktig sightsing dag i Uppsala innan allt avslutades på Dragon Palace och kinabuffén, love it. Dagen började med att vi mötte upp mormor utanför domkyrkan för att kolla in skattkammaren som finns i ett av tornen. Sen blev det ett besök till botaniska trädgården för att kolla in dne gigantiska näckrosen som ska blomma nu. Men den hade inte börjat blomma så det var en liten besvikelse. Sen bar det ner till centrum för att checka in lite butiker. Är på jakt efter lite saker till Erikas present men jag kom tomt hänt från butikerna så jag får fortsätta leta och hoppas att jag hittar det. Sen så avslutade vi på Dragon Palace där maten var lika god som alltid.

Imorgon tror jag inte att så mycket är inplanerat. Ska väl sätta mig ner och kolla igenom lite olika boende alternativ inför hösten i både Piteå och i Båstad.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela