Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2009-07-04 10:42:57 i Allmänt,

Det är alldeles svart på himlen här utanför huset så jag sitter bara och väntar på den stora smällen innan "ovädret" brakar igång, om jag har tur så blir det bara lite åska eller kanske bara lite regn. Men just nu skiner solen så vi får hoppas på att den fortsätter att göra det resten utav dagen.

Igår städades det för fullt här hemma så den som nu går ut på mitt rum och säger att det måste städas får själv ta fram dammsugaren och ställa sig och städa mitt rum.
Idag ska det packas inför morgondagens resa ner till underbara Göteborg. Men innan jag börjar packa så måste det läggas in musik på iPoden och det ska även hinnas med ett besök in till staden.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela