Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2009-07-13 13:32:35 i Allmänt,

Ny vecka, nya bekymmer. Sitter och kollar lite smått på olika studentlägenheter som jag kan tänkas bo i under hösten då när jag börjar plugga. Har hittat några stycken som är intressanta men fortsätter kolla och hoppas på att jag hittar något mer. Idag är det inte alls mycket som står på schemat vädret är bättre än på flera dar, men det blir ingen solning då solen täcks av gigantiska moln som aldrig verkar flytta på sig.

I morgon låter det som att vi kanske ska åka iväg till Ekilstunas zoo och kolla, var ett bra tag sen jag var där så det blir kul.
Sen så har jag väl inte så mycket mer inplanerat denna vecka. Hoppas på att jag får träffa Fia som är hemma i Sverige på semester, hon bor annars i Norge.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela