Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-07-29 15:53:24 i Allmänt,

Blogglusten ligger runt noll strecket just nu därför har det inte kommit så många inlägg de senaste dagarna. Men jag lovar att jag ska skärpa mig.
Var ju och kollade på Sirius-Väsby United i måndags. Sirius vann med 2-1 trots att det var panik de sista 20 minuterna och jag trodde allvarligt talat att Väsby skulle kvittera i slutminuterna, men så blev inte fallet och Sirius tog en skön och välbehövlig seger.

Idag har det inte gjorts så mycket. Trodde att vädret skulle vara bättre än vad det har varit. Börjar fundera på vad jag tänkte med när jag hoppades på massor av sol och värme denna dag?! Det är ju trots allt Sverige vi pratar om. Vart är den där supervarma sommaren som alla meterologer pratade om innan sommaren var här?! Kollade de verkligen på rätt land?

Tänkte sätta mig och brumma iväg på moppen mot Vattholma sen ikväll för att kolla in Vattholmas damlag, laget jag spelade i förrut, mot Danmark i Upplandscupen.

Känns som att det var ett tag sen man hörde av vissa människor skulle vara kul att hitta på något nån dag!


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela