Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2009-07-22 19:35:14 i Allmänt,

Solen visade sig ibland men jag tog en hel dag inne vid datorn och nördade The sims 3, riktigt skoj. Imorgon har jag inget inplanerat på dagen men sen på eftermiddagen så följer jag med farmor och farfar till Älvkarleby för att kolla på när kusin Julia ska tävla för första gången, hopptävling. Det ska bli riktigt skoj.
Har även bestämmt mig för att kolla på boende uppe i Piteå med eftersom jag var fjärde reserv så antar jag att jag har en ganska stor chans att komma in. Så vi får se i höst vad det blir Båstad eller Piteå, två eller tre år.

Nu ska jag gå och äta lite tårta för att sen kolla på Stora byggslaget på 3:an kl. 20:00.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela