Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2009-07-19 19:07:54 i Allmänt,

Aaah va kvavt det är, tror jag dör. Huvudet känns som en badboll så det skulle verkligen inte vara helt fel med ett stort kraftigt åskoväder. Har ju regnat till och från under hela dagen så det har lättat på kvavheten lite i allafall. Den kommande veckan verkar ju inte bjuda på något bra väder så jag funderar på att klicka hem Beverly Hills 90210 säsong 6. Skulle ju inte vara helt fel att ha den och krypa ner under en varm film med lite godis och kolla på medans regnet öser ner utanför fönstret, mysigt.

Idag har jag mest suttit framför tvn och kollat på diverse saker. Balnd annat lite tennis från min blivande hemstad Båstad, i alla fall som det ser ut just nu.

Ser inte ut som att det kommer att hända så mycket under nästa vecka, inget är inplanerat så det är bara att överraska mig. Är blommvattnare åt grannarna igen som är borta så jag förväntar jag mig ännu mer godis!

Nu ska jag gå och hämta en kexchoklad eller varför inte en toblerone.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela