Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2009-07-21 21:49:14 i Allmänt,

Vi körde två rundor igår på mingolfen. Jag vann den första ett slag före pappa vilket gjorde mig riktigt stolt, han blev lite knäckt där ett tag då när jag gjorde en spik och han en sjua. Sen åkte vi hem till mormor för att äta lite mat vilket var riktigt mumsigt.

Idag har vi tagit en tur, familjen + mormor, till Örsundsbro och där vi kollade in Ittala outlet som mamma och mormor har varit sugna på att åka till länge så nu fick de sin chans då pappa styrde bilen dit. Tycker hela stället var en stor besvikelse vet egentligen inte om jag hade förväntat mig så mycket mer men jag blev helt enkelt bara besviken. Så efter det blev det en tur hem till mormor för lite fika och sen blev det ett besök upp till Gränby Centrum där jag träffade Gunilla, matte/naturkunskaps lärare från GUC, det var riktigt kul.

Sen for vi hem för att äta lite mat och sen vid sextiden så kom farmor och farfar och mormor hit och fikade och åt lite tårta. Farmor och farfar var inte hemma då när vi firade mig så därför kom de nu istället, fick 1000 kronor. Ny mobil here I come. Mormor kom som en bonus, vilket var riktigt trevligt!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela