Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-07-09 19:33:20 i Allmänt,

Idag vaknade man av att regnet öste ner utanför fönstret, jippie tänkte jag ju inte direkt. Vädret har verkligen inte visat sig från sin bästa sida då det har regnat hela dagen. Skillnad var det nere i Göteborg där det regnade på nätterna och en liten stund medans vi var på Liseberg.

Idag åkte vi in till stan och handlade inför morgondagens firande utav mig. Sen blev det även ett besök på Siba där vi kollade på olika platt-tv:s. Det blir min födelsedagspresent från mamma och pappa. Men den som vi kollade på hade de inte hemma. Så när vi kom hem från stan så kollade jag runt på lite olika ställen och jag hittade en platt-tv på Elgiganten som jag tyckte var snygg, som vi troligtvis köper, en 22 tums tv blir det eftersom mitt rum är så litet.

Nu sitter jag och smaskar på en toblerone och ska snart sättta mig ner och skriva om Göteborgsresan!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela