Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2009-07-02 16:52:56 i Allmänt,

Dagarna bara rullar på och snart är det söndag och då drar familjen till Göteborg, längtar. Då ska det gås på Liseberg kanske shoppas lite och det blir nog även ett besök på Universeum. Som jag har skrivit tidigare så älskar jag verkligen den staden, skulle kunna tänka mig att bo där. Skulle även kunna att tänka mig att bo på Gotland, tycker om hela ön trots att jag bara har gjort ett besök där.

Idag har jag suttit och fixat med musiken så nu fattas det bara några låtar och sen ska skivan brännas.

Har även sökt lite olika jobb och det känns som att detta är sista gången som jag söker något jobb denna sommar då jag har ställt in mig på att jag kommer plugga till hösten, får besked om några dagar. Så just nu kollar jag mer på möjliga ställen som jag skulle kunna tänka mig att bo på istället för att kolla på jobbannonser.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela