Therese

Så här ser jag på saken

Varför kan de ringa nu?!

Publicerad 2009-07-31 12:21:10 i Allmänt,

Igår när jag var på grönan så ringer mobilen och jag känner inte igen nummret och svarar lite osäkert Therese. Det visar sig att det är chefen från Gammel tammen (stavning?) i Österby som ringer. Han sitter och kollar på mitt cv ute på arbetsförmedlingens hemsida och tycker att jag verkar vara en vettig och trevlig tjej som han skulle kunna tänka sig att anställa som en servitris till deras restaurang. Jag var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom jag har bestämmt mig för att börja plugga till hösten, som du har kunnat läsa här i bloggen.
Känns det inte lite komiskt då när jag har gått i ett år och jobbat till och från på Ultuna och verkligen letat efter ett jobb och nu då när jag inte letar efter något jobb så ringer de och erbjuder jobb.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela