Therese

Så här ser jag på saken

Vilken present!

Publicerad 2009-07-11 13:44:13 i Allmänt,

Blev en lyckad dag igår med massor med skratt, prat och prat om gamla minnen. Jag ska verkligen inte klaga på presenterna heller. Fick en platttv från mamma och pappa som vi åkte in och hämtade idag, som jag snart hoppas pryder min vägg. Sen fick jag pengar och lite annat smått och gott, som jag tackar grymt mycket för. Men den bästa presenten måste ha varti då när jag går in på studera.nu och kollar om det står om jag kommit in på någon utav utbildningarna som jag sökt till hösten. Och till min lycka så kom jag in nere i Båstad och är fjärde reserv upp till Piteå. Så nu är det bara att sätta sig ner och leta efter en bostad. Så om allt går som det ska så flyttar jag troligtvis ner till Båstad till hösten!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela