Therese

Så här ser jag på saken

Byacupen

Publicerad 2009-06-27 19:30:11 i Allmänt,

I gassande sol och stekande värme befann jag mig inte i en pool med bikini utan på en fotbollsplan. Svetten rann redan efter några få minuter och många minuter blev det. Trots en ådlig start i första matchen då vi inte alls var med så lyckades vi ändå gå till final. Vi hade lite tur efter gruppspelet då de lottade mellan de bästa tvåorna och då blev det vi. Så efter straffar i semin så var det bara att rikta in sig på finalen.
Där tog Travarhagen ledningen med 1-0 sen får vi en frispark strax utanför straffområdet. Jag kände mig lite sugen på att ta den så jag tar bollen och ställer mig till rätta. Dommaren blåser i pipan och jag kliver fram och slår till. Nättrasel bollen har gått in a'la Beckham. 
Därefter gör Travarhagen 2-1 och Rasmus kvitterar till 2-2. Matchen gick till förlägning där Travarhagen drar längsta stråt och vinner matchen med 3-2. 

/Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela