Therese

Så här ser jag på saken

Drog nittlotten

Publicerad 2009-06-12 15:44:46 i Allmänt,

Nu när Ika har fått sommarlov så brukar vi dela på uppgifterna så att hon lagar maten ena dagen och jag den andra dagen. Och då när ena lagar mat så plockar den andra ur diskmaskinen eller liknadande saker.
Idag drog jag nittlotten. Ika var snabb nog att säga att hon kunde plocka ur diskmaskinen innan pappa kommer hem så får jag gå ut och hämta posten plus laga mat, det vill säga att det blev dagens nittlott.
När jag bestämmde mig för att gå ut och hämta posten så hade regnet börjat ösa ner och det var bara att bita i det sura äpplet och gå ut och hämta posten och nu börjar jag bli lite smått hungrig men jag orkar inte resa på arslet och laga maten.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela