Therese

Så här ser jag på saken

En dag i stan

Publicerad 2009-06-11 21:11:11 i Allmänt,

Blev en mysig dag i stan som slutade med att vi hade massor med blommor med oss hem från Plantagen. Efter besöket på Plantagen så for vi ju upp till mormor för att äta lite mat, mumsigt säger jag bara. Färskpotatis och grillad fläskkaré stod på menyn, vilken lyx. Sen for vi ju som sagt och hämtade pappa på jobbet innan vi åkte hem.

Nu är även helgen plannerad då mamma, pappa och mormor åker upp och firar mammas kusin plus hennes man på lördag då jag och Ika ska på konsert. Och eftersom mormor bor precis vid Fyrishov så kommer jag och Ika att vara där innan konserten och antagligen lite efter också. Det betyder att vi måste äta något innan vi går ner. Är lite sugen på att testa pizzan nere på pizzerian som ligger strax neranför mormor. Men vi får se vad det blir.

Det är verkligen ingenting på tv just nu som lockar så jag funderar på om jag ska slå på en film och krypa ner under täcket. Kanske ta en liten skål med chips om det finns.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela