Therese

Så här ser jag på saken

:)

Publicerad 2009-06-23 18:37:05 i Allmänt,

Var in till stan med Ika idag när vi satt inne på mammas jobb så fick jag ett sms från Malin. Hon hade sett på min facebook att jag skulle inte till stan och tänkte att hon kunde haka på när hon ändå skulle till arbetsförmedlingen. Så jag och Ika gick till BR och nallens leksaker för att köpa två hovar till poolen och sen madrass med ryggstöd. Efter det gick vi och möte upp Malin. Sen blev det besök på de flesta affärerna påjakt efter en bikini till mig. Hittade en tillslut på Stadium har även en till på Stadium som jag tänker ta och köpa sen, kan vara skönt att ha två stycken som man kan variera i mellan. Blev även ett linne och leggings från Gina som följde med hem.
Det hela slutade med en glass, Sandwich, mums.

Sen när vi kom hem blåste vi upp den nya madrassen och kastade oss i poolen. Imorgon kommer det att bli ännu varmare så då kommer jag att ligga och flyta i poolen hela dagen!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela