Therese

Så här ser jag på saken

ErikMattiasDanny

Publicerad 2009-06-15 15:32:58 i Allmänt,

I lördags så åkte jag och Ika in till Fyrishov i regnet och kollade på EMD. Det hela började med att jag och Ika skulle gå in på Fyrishov för att ta ut lite pengar till tröjköp eller om det var något annat vi ville ha innan vi gick in på området. När vi kommer in så ser jag att vi kommer att möta två killar en ljushårig och en mörkhårig. Den ljushåriga killen kollar upp och ler. När de sen har gått förbi oss och vi fortsätter fram tillbankomat så trillar poletten ner vilka de var, Danny och Mattias.
Sen efter pengauttaget så gick vi ut i regnet och ställde oss framför scenen vi fick riktigt bra platser därav riktigt bra bilder. Trots vädret så var det riktigt kul och jag är grymt besviken på att jag inte åkte till Stockholm i onsdags då den konserten var längre och troligtvis lite bättre än denna pga vädret. Men jag klagar inte.
Sen när de kört sina låtar så var det bara att ställa sig i kö för att köpa en varsin tröja med trycket Run EMD. Sen var det bara att tränga sig fram till scen igen för då var det dags för signering. Så nu ligger det en tröja här hemma som är signerad utav alla tre.


Mer bilder hittar du såklart på bilddagboken, 13/6.


/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela