Therese

Så här ser jag på saken

Ett år sen

Publicerad 2009-06-09 11:13:43 i Allmänt,

För ett år sen låg jag på en strand på varmare breddgrader och hade det varmt och skönt. Jag hörde hur vågorna kluckade mot stranden, jag hade precis tagit studenten och allt var så underbart. Jag var på den underbara ön Kreta och hade det superbra. Det var första gången jag var utomlands och jag verkligen älskade stället och kände att hit måste jag åka igen.
Nu när vädret är som det är så är det ju verkligen lätt att bara drömma sig bort mot varmare breddgrader och genast så tänker jag på sommaren på Kreta och Agia Marina.

Har absolut inget emot att åka dit nu i sommar är det någon som är på? Om inte så är jag lika sugen på att åka till Gotland är det någon som vill med dit istället?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela