Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2009-06-12 15:13:32 i Allmänt,

Biljetterna är bokade och klara imorgon befinner jag och Ika oss på Fyrishov för att kolla in EMDs konsert. Idag har det inte gjorts så mycket började morgonen med att äta lite frukost, mackor med ost och gurka och ett glas juice. Sen så ringde pappa och undrade om jag kunde ta och stryka en skjorta åt honom eftersom han ska ut med jobbet och eftersom mamma jobbar så var jag så snäll och gjorde det, vuxenpoäng till mig. Sen har det bara spelats massor med The Sims 3.
Vädret visade sig ju från en lite bättre sida imorse men nu regnar det ute igen, blir så less på vädret. Hoppas på att det inte regnar imorgon.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela